Cookies 🍪

Deze site gebruikt cookies waar we je toestemming voor nodig hebben.

VHZ groep

Kozijn Service Nederland groeit duurzaam door

Verduurzamen is een actueel onderwerp voor de huizenbezitters van vandaag. Maar dat regelmatig onderhoud de levensduur van kozijnen verdubbelt, weet nog lang niet iedereen.

Verduurzamen is een actueel onderwerp voor de huizenbezitters van vandaag. Maar dat regelmatig onderhoud de levensduur van kozijnen verdubbelt, weet nog lang niet iedereen. Het is in ieder geval de duurzame overtuiging van Kozijn Service Nederland en ze maken er hun missie van om dit in heel Nederland uit te voeren. 

Afgelopen jaar stond namelijk in het teken van de overname van Kozijn Service Nederland (KSN) door VHZ. Daarmee kan het bedrijf de stabiliteit en continuïteit verder waarborgen voor de toekomst, maar vooral ook versneld werken aan een landelijk dekkend servicenetwerk van kozijnspecialisten. Daarvoor zijn de eerste vestigingen inmiddels al actief.  

Duurzame strategie 

‘Hiermee kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn met specialistische reparatie en service van alle soorten en merken kozijnen’, zegt directeur Jordi van Laar. ‘We hebben daarbij gekozen voor een duurzame strategie, met een focus op kwaliteit in alles wat we doen. Om dat kracht bij te zetten hebben we ook meteen het merk van een eigentijdse uitstraling voorzien en hebben wij een nieuwe landelijk telefoonnummer :088-0202500.’ 

Persoonlijke service 

Dat laatste gaat ook helpen bij het aantrekken van talent in de competitieve landelijke arbeidsmarkt, waar het dringen geblazen is voor werkgevers. Jordi: ‘We hebben veel zin om te groeien naar een landelijk actief servicebedrijf, dat voor opdrachtgevers nog steeds voelt als een specialist om de hoek en met een persoonlijke benadering.’  

 

Kozijn Service Nederland is een bedrijf met meer dan 40 jaar ervaring in het repareren en onderhouden van kozijnen. Het bedrijf biedt een breed scala aan diensten, waaronder reparaties, preventief onderhoud, schadeherstel en het leveren van kozijnonderdelen. KSN raadt preventief onderhoud aan als de sleutel tot duurzame kozijnen en biedt professionele servicebeurten aan om kleine klachten te verhelpen en dure reparaties in de toekomst te voorkomen.  

Geavanceerd systeem 

Kozijn Service Nederland maakt gebruik van een geavanceerd gekoppeld computersysteem waarmee alle informatie zorgvuldig wordt geregistreerd en bijgehouden. Het bedrijf streeft naar een score van 100% "first time fixing" bij reparaties en garandeert zelfs in 90% van de gevallen een directe oplevering.  

‘En daar worden onze klanten weer blij van’, volgens Jordi. ‘Uiteindelijk draait het daar om in onze dienstverlening. Want service is bij ons geen afdeling, maar een mentaliteit.’ 

Kijk voor meer informatie op www.kozijnservicenederland.nl